Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2014 17:27 - Световното започна!
Автор: teodoradimitrova Категория: Спорт   
Прочетен: 267 Коментари: 0 Гласове:
0



Световното започна, 
скъпа, не бъди порочна!
Не опитвай да ме прелъстяваш,
а иди котлона да загряваш!
Картофи изпържи 
и халбата ми с бира напълни!
Че съставите излизат, химна почна,
в кухнята под форма си задочна.
Но повикам ли те сол да донесеш,
бързо трябва да се отзовеш!
Пред телевизора не ми заставай,
и команди не раздавай!
Дистанционното не смей да пипаш,
че от вкъщи знай излиташ.
Цял месец тук ще е така,
казвам ти го от сега.
След като направиш ми салата,
обличай се, излизай с колата.
Фасони не прави,
а приятелка си забери.
Но за утре знай това, 
имам списък с храна:
- домати, краставици, лук,
купувай и не ми прави напук.
Сиренце богато ще настържеш,
ако искаш вкъщи да се върнеш.
Ракийка охлади 
и фризера със лед ми зареди!
Че утре тук ще сме с тайфата, 
всички фенове сме на играта.
Телефона си като изключа, 
чак след мача ще го включа.
За глупости да не звъниш, 
настроението ми да развалиш.
Ако отбора ми спечели,
пари от Еврофутбола сме взели!
Наздравици и викове ще има,
Световно чаках цяла зима!
След мача щом съм толкова щастлив,
през нощта в леглото ще съм много див!
Но ако отбора ми загуби,
не помагат ласки, мили думи!
Изобщо с мен не говори, 
ще прехвърчат яростни искри!
Не играят силно моите хора,
нещо липсва на отбора.
Треньора да направи смяна,
с пръст замахвам пред екрана!
Пропуснаха от дузпа, ставам настървен,
защо не вкарват както аз на твой терен!?
Настроението ми сега е мрачно
не ми казвай: "Няма страшно .. !! 
Случва се понякога така, 
футбол, скъпи.. просто е игра"
Футбола не е игра,
той е смисъла в живота на милион сърца!!!



Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: teodoradimitrova
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5730
Постинги: 4
Коментари: 0
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930